Dlaczego vTiger?
vTiger CRM ma jedną niepodważalną zaletę jest to oprogramowanie typu open source. Wyrażenie open source odnosi się do programów, których kod źródłowy jest udostępniony do podglądu i modyfikacji dla użytkowników i dystrybutorów. Oprogramowanie to jest przeważnie rozwijane przez wolontariuszy i udostępniane za darmo.

vTiger wykorzystuje zalety oprogramowania open source dając końcowemu użytkownikowi wartość dodaną w postci funkcjonalności porównywalnej z oprogramowaniem dla dużych firm.

vTiger CRM to system przeznaczony głównie dla małych i średnich firm, które poszukują informatycznego wsparcia dla systemu zarządzania relacjami ze swoimi klientami. Posiada zaawansowaną koncepcyjnie strukturę umożliwiającą m.in. zautomatyzowanie części działań marketingowych, wielostopniową kategoryzację klientów, delegowanie zadań i planowanie pracy, analizę wydajności oraz zarządzanie prawami dostępu.
Vtiger CRM posiada następujące moduły usprawniające wymianę informacji:
  • kalendarz;
  • integrację z pocztą e-mail;
  • helpdesk;
Nieustanie powstają nowe rozszerzenia do programu, m.in vtiger Customer Portal, vtiger Outlook Plug-in dla Microsoft® Outlook®, vtiger Office Plug-in dla Microsoft® Word® i vtiger Thunderbird Extension dla Mozilla/Thunderbird.
Inne cechy Vtiger CRM:
  • zarządzanie bazą marketingową, klientami, kontaktami, projektami i ofertami;
  • importowanie i eksportowanie danych;
  • dodawanie własnych pól użytkownika;
  • szybkie dodawanie nowych danych:
  • przeszukiwanie bazy helpdesk;
  • klient przypisany do użytkownika;
  • statystyka zgłoszeń magazynowych;
  • zarządzanie produktami;
  • tworzenie różnych typów cenników;
  • zarządzanie dostawami;
  • tworzenie zamówień i rachunków;
  • integracja poczty e-mail
  • możliwość tworzenia korespondencji seryjnej;
  • przyjazny edytor tekstu;
  • raportowanie wszystkich etapów pracy z klientem;
  • możliwość definiowania własnych raportów;
  • miesięczne statystyki sprzedaży;
  • prognozowanie na podstawie zebranych danych;
  • zarządzanie użytkownikami i prawami dostępu;
  • tworzenie własnych grup i ról odzwierciedlających strukturę organizacji;
  • historia modyfikacji pól;
  • historia logowania użytkowników.